السبت، 22 أكتوبر 2011

تفتكر؟؟؟؟؟؟؟؟؟


تفتكر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تفتكر هقدر انساك وانسى الليالى؟؟
هقدر انسى ايام زمان وانسى حبك الخيالى؟
زمان جريت عليك وقولتلك احضنى بعنيك
دلوقت جارحه قلبك وقلبى هيموت عليك
سامحنى ياحب كان
بايدى موته فى نفس المكان
خيرتنى بين انى ارحل.........او ارجع لحب زمان
مشيت وسيبتك هناك ولاهمنى دمعه عنيك
غلطانه والذنب ذنبى
اصلى انا اللى قسيت عليك
انانتيتى وحب امتلاكك..خلانى رجعت ليك
قولتلك خلينا ننسى ونبدا حبنا من جديد
صدقتنى مع انى ظلمت قلبك...وقلبك الطيب سامحنى
ورجعت من جديد
قولت هقدر اداوى جروحك واحيى قلبك من جديد
بس لقيت جروحى عايشه جواه
صعب يمحيها الزمان غير انى اسيبك لحب تانى
حب تنسى بيه جروحك وتبتدى عمرك اكيد
بس انا مش ممكن انسى سبب وجودى ف الحياه
اللى عرفته بحبى ليك
انا مش ممكن اقسى عليك ياعمرى تانى
هسيبك وانا عشقاك وهقولك انا بهواك
بس لازم تنسانى
ولو فى يوم حبك ندانى هسمعه ولايوم هجيب
هسيبك تلمم حياتك وتبتدى من جديد
بس وف اخر كلامى لازم اعرفك انى بحبك
وانى هسيبك علشان بحبك

















هناك 5 تعليقات:

  1. لا بجد جاامده اووووووووووووووي احساسها عالي جدااااااااااااااا وكلمات مؤثره اووووووووب بجد تحفه الله ينوررررررررررررررر

    ردحذف
  2. اسلوبك جميل بس حساكى حزينه فيه اوى
    ويارب الاحساس دا ميستمرش كتير

    هبه

    ردحذف
  3. رائعة بس عايزة تركيز اكتر لوجود الكثير من التناقضات - الكاتبة مش عارفة هيا عايزة ايه - بتحبه ولا هتسيبه-انا مش ممكن اقسى عليك ياعمرى تانى
    هسيبك وانا عشقاك وهقولك انا بهواك
    بس لازم تنسانى- يعنى ايه دة -ولو فى يوم حبك ندانى هسمعه ولايوم هجيب- طيب ودة- رجاء التركيز - تحديد الافكار مهم جدا عند الكتابة تحياتى sem_sem

    ردحذف
  4. اين الملكة!!
    عودي نحن بانتظارك

    ردحذف
  5. كلام جامد واحساس جميل وحزين

    ردحذف