الأربعاء، 28 أبريل 2010

انا مش عارفه ابدا كلامى ازاى ؟؟؟
بس انا دلوقت قدام البحر
اه مش بحر اسكندريه ولا راس البر!
الا انى حاسه احساس جميل
احساس عمرى محسيته وانا قدام اى بحر تانى
ممكن لانى كبرت
عقلت شويه بس اكيد شويه ضعنين مش كتير بس اهو عقلت وخلاص
او ممكن لانى عدت بشوف الدنيا بلون جديد
عدت بشوف كل حاجه جميله بللون الوردى
عدت بحاول افرح نفسى باى حاجه
وادينى قاعده قدام البحرلوحدى وفرحانه
بالنسمه الحلوه انا سعدانه
والموج بياخدنى وبيروح
وع الشط البعيد شايفه الامان ممكن بعيد بس هوصله مع الزمن اكيد
امان من غير غدر ولاخيانه
وشايفه طير فى السما عالى
وشايفه بيوت وكمان اهالى
والزرع الاخضر بينادى ويقول
تعالوا شوفوا بديع صنع الهادى
وع الشط هناك شايفه مراكبى وشبكته معاه
عايش حياته بالبحر يابخته ومين وياه؟
والطير العالى رايح وجاى لنفس المكان
مهموش مخلوق ولا حتى انسان
وده احلى يوم قضيته معاك يابحر
بيقولوا عليك غدار وايه يعنى؟؟
ع الاقل عليك بيبان
مابال البشر اللى قلوبهم مليانه بالغدر والخيانه
وشوش تشوفها تحس بالطيبه
واما تعرفها تقول بلا خيبه
بس بردوااااااااا بحبك

هناك 3 تعليقات:

  1. تعرفي دايما بيقولو ان البحر غدار
    بس هما كدا بيظلموه لان الغدار بجد الرياح هي بتهب فجأه تخلي البحر يغضب
    انا بحب البحر قوي
    انا عكسك بحب اسكندرية جدا
    ويارب دايما تبقي مبسوطة وتحسي بكل فرح
    تحياتي ليكي

    ردحذف
  2. ردا ع Just waiting
    انا بجد تشرفت ان انتى دخلتى مدونتى المتواضعه دى
    شكرا ليكى
    وياااااااارب تكوون مبسوطه انتى كمان دايماااااااا

    ردحذف
  3. بجد جميله جدا جدا ومين يقدر يقول علي البحر انه غدار ومتقلب علي الاقل البحر لما بيبقي متقلب بيباان وبيبقي الرياح والموج شديد جدا لكن النااس وال في طبعه الغدر والخيانه عمره ما بيبين ده قدام النااس لانه غداااار .

    ردحذف